Αυτά πρέπει να τρως μετά τη γυμναστική για να «χτίσεις» μύες!

579 προβολές

Οι ιδανικές τροφές που σε συνδυασμό με γυμναστική κάνουν τέλειο κορμί!

 

Ο χειμώνας μπαίνει για τα καλά κι εσύ έχεις βάλει στο «φουλ τις μηχανές» για να είσαι γραμμωμένη μέχρι την επόμενη άνοιξη! Καλά κάνεις, όμως το να τρέχεις χιλιόμετρα στο διάδρομο και το να χτυπιέσαι στο TRX, δεν αρκεί από μόνο του… Για να δεις το σώμα σου να αλλάζει εντελώς, πρέπει να εντάξεις στο διαιτολόγιό σου τροφές που «χτίζουν» μύες σε συνδυασμό με τη γυμναστική. Και να είσαι σίγουρη ότι σύντομα όλοι θα ζηλεύουν τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς και τα καλλίγραμμα πόδια σου!

 

  1. Αυγά

 

Η πρωτεΐνη στα αυγά έχει την υψηλότερη βιολογική αξία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή. Οι βιταμίνες Β12 και D αλλά και η καλή χοληστερίνη που περιέχουν είναι απαραίτητες για τη διάσπαση του λίπους και συντελούν στην οικοδόμηση των μυών.

 

  1. Αμύγδαλα

 

Τα αμύγδαλα έχουν βιταμίνη Ε που λειτουργεί ως αντιοξειδωτική ουσία και εμποδίζει τις ζημιές που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες στους μύες, ειδικά μετά από έντονη γυμναστική. Αποτέλεσμα; Επανέρχονται γρήγορα κι αρχίζουν να αναπτύσσονται!

 

  1. Σολομός

 

Ο σολομός είναι γεμάτος πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βοηθούν τους μύες σου να ανακάμψουν πιο γρήγορα μετά από την προπόνηση και να αναπτυχθούν.

 

  1. Μοσχαρίσιο κρέας

 

Γνωρίζουμε ότι το κρέας είναι πηγή πρωτεΐνης. Όμως το ιδανικό είναι το μοσχαρίσιο κρέας. Περιέχει συζευγμένο λινολεϊκό οξύ (Cla), το οποίο είναι ιδανικό για να κάψεις λίπος και να κερδίσεις μυϊκή μάζα.

 

  1. Κινόα

 

Η κινόα είναι ένας αρχαίος καρπός πολύ γνωστός για την περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνη. Περιέχει μάλιστα και τα εννέα απαραίτητα αμινοξέα που βοηθούν σημαντικά στο χτίσιμο μυών.

 

Έτσι, με το σωστό συνδυασμό άσκησης και διατροφής θα καταφέρεις να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι!

 

Διάβασε εδώ: Τί προσφέρει στην υγεία σου το ποδήλατο!